Odziezbiznesowa.pl
Odzież biznesowa > Moda biznesowa > Koszulki firmowe dla pracowników. O czym musisz pamiętać przed zamówieniem?

Koszulki firmowe dla pracowników. O czym musisz pamiętać przed zamówieniem?

Koszulki firmowe dla pracowników. O czym musisz pamiętać przed zamówieniem?

Wielu przedsiębiorców postanawia zainwestować w koszulki firmowe, bluzy oraz inne elementy odzieży dla pracowników. Jest to rozwiązanie, które nie tylko sprawia, że wszyscy pracownicy są równi pod względem ubioru, ale ma także wiele innych zalet. T-shirty z nadrukiem są znakomitą reklamą firmy, gdyż pracownicy dumnie noszący na odzieży logo przedsiębiorstwa mają zazwyczaj bezpośredni kontakt z klientem. Dodatkowo większość pracowników także jest zadowolona z posiadania odzieży służbowej. Dzięki temu ryzyko zabrudzenia lub zniszczenia prywatnych ubrań jest zminimalizowane do zera. W trosce o komfort pracowników, przed wybraniem koszulek firmowych, w których zatrudnione osoby będą zobowiązane wykonywać swoją pracę, pracodawca powinien wybrać wysokiej jakości koszulki. Jakie aspekty należy wziąć pod uwagę przed zamówieniem T-shirtów z nadrukiem? Czym powinny się charakteryzować koszulki firmowe dla pracowników? Jeśli planujesz w najbliższym czasie zakupić odzież firmową dla Twojej firmy, powinieneś zapoznać się z treścią naszego artykułu.

Wybieramy koszulki firmowe dla pracowników – na co warto zwrócić uwagę przed złożeniem zamówienia?

Mogłoby się wydawać, że wybranie odpowiednich koszulek firmowych dla pracowników to bardzo proste zadanie. Rzeczywistość wygląda jednak nieco inaczej. Decydując się na kupno odzieży firmowej dla pracowników, powinniśmy wziąć pod uwagę wiele aspektów, które wpłyną na komfort użytkowania koszulek oraz sprawią, że firma będzie pozytywnie odbierana. Zastanawiacie się, na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę przed złożeniem zamówienia? Otóż niezwykle istotne jest dopasowanie wyglądu T-shirtów do charakteru firmy.

Przykładowo koszulki Fruit Of The Loom świetnie sprawdzą się dla przedsiębiorstw, które posiadają żywe firmowe barwy. Niezwykle ważne jest także wybranie odpowiedniego materiału, z jakiego wykonana będzie koszulka. Warto również rozważyć, w jakich warunkach pracują nasi pracownicy i czy nie będzie im potrzebna dodatkowo bluza lub kurtka z logotypem przedsiębiorstwa. Co jeszcze warto wziąć pod uwagę prze zamówieniem odzieży firmowej?

Dopasuj koszulki firmowe dla pracowników do charakteru Twojej firmy

Zanim złożymy zamówienie na koszulki firmowe dla pracowników, zastanówmy się, w jakim kolorze wybrać T-shirty z nadrukiem. Przede wszystkim powinien on pasować do charakteru naszej firmy. Jeśli sprzedajemy żywność ekologiczną, świetnie sprawdzą się ubrania w odcieniu zieleni. Właściciele sklepów owocowo-warzywnych mogą zdecydować się na pomarańczowe koszulki, natomiast osoby prowadzące salony piękności dla kobiet powinny rozważyć kupno różowych podkoszulków.

Może też się zdarzyć, że trudno będzie nam określić kolor pasujący do naszej firmy z uwagi na jej biurowy charakter. Pracownicy korporacji, firm informatycznych, telekomunikacyjnych czy innych tego typu placówek świetnie będą wyglądać w klasycznych kolorach, takich jak szarość, czerń lub biel. Klasyka jest najlepszym wyborem w takiej sytuacji – jej ponadczasowy charakter sprawi, że zawsze będzie prezentować się dobrze.

Bardzo często kolor koszulki nawiązuje do barw znajdujących się w identyfikacji wizualnej firmy. W ten sposób kolorystyka marki jeszcze bardziej rzuca się w oczy i wykracza poza logotyp. Warto jednak zawsze wziąć pod uwagę, czy taki design górnej części garderoby pasuje do sytuacji, podczas której ma być noszona. W niektórych okolicznościach lepiej sprawdzi się bardziej stonowana wersja, co doskonale pokazuje, że nie trzeba ograniczać się wyłącznie do jednego projektu.

Kolejnym aspektem, jaki należy wziąć pod uwagę wybierając odzież dla pracowników, jest krój koszulek. Niektóre firmy będą preferowały klasyczne podkoszulki, inne natomiast wybiorą koszulki polo z kołnierzykiem. To bardzo ważna kwestia, gdyż od niej tak naprawdę zależy, jaki charakter będzie miał strój. Przykładowo polo z kołnierzykiem będzie prezentować się o wiele bardziej elegancko niż luźny T-shirt, który mocniej nawiązuje do stylu sportowego.

Wybierz produkty pochodzące od znanego producenta

Zazwyczaj koszulki sprzedawane hurtowo kuszą swoją niską ceną. Warto jednak zwrócić wagę na to, od jakiego pochodzą producenta. Tak zwane koszulki no-name mogą być kiepskiej jakości, a co za tym idzie szybko ulec zniszczeniu. Wówczas wygenerujemy sobie podwójne koszty, gdyż po zniszczeniu tańszych koszulek konieczne będzie szybkie kupienie nowych. Jeśli chcemy uniknąć takich niespodzianek, powinniśmy od razu wybrać produkty znanych i cenionych producentów. Zwykle takie koszulki charakteryzują się wysoką jakością nie tylko z uwagi na materiał. Często posiadają także wzmocnienia na zszywanych elementach, przez co T-shirty są znacznie bardziej wytrzymałe.

Gdzie zamówić koszulki z logo firmy? Miejsce zakupów także ma znaczenie!

Choć mogłoby się wydawać, że w przypadku koszulek firmowych znaczenie ma przede wszystkim jakość materiału, z którego są wykonane, warto pamiętać o jeszcze jednym ważnym elemencie. Jest nim oczywiście nadruk, a co za tym idzie – warto przyjrzeć się bliżej sklepowi, w którym planuje się zrobić zakupy. To w końcu jego pracownicy będą zajmować się wykonaniem nadruku, często także to oni będą doradzać, aby projekt prezentował się możliwie najlepiej. Dlatego przed podjęciem ostatecznej decyzji warto poczytać opinie o sklepie i obejrzeć wykonane przez niego wcześniej nadruki.

Zwróć uwagę na materiał, z jakiego koszulki firmowe dla pracowników zostaną wykonane

Niewielu przedsiębiorców wybierających koszulki firmowe dla pracowników zwraca uwagę na materiał, z jakich zostały wykonane. Jednak jest to niezwykle istotna kwestia. T-shirty wyprodukowane z materiałów zawierających domieszki sztucznych włókien nie będą przepuszczać powietrza, a co za tym idzie, podczas cieplejszych dni pracownicy zwyczajnie będą się pocić. Taka sytuacja może wywoływać u nich dość duży dyskomfort.

Dlatego też najlepiej jest wybierać koszulki bawełniane, które charakteryzują się znakomitą przepuszczalnością powietrza, a w dodatku są przyjemne w dotyku. Nosząc koszulki wykonane z takiego materiału pozwalamy skórze oddychać. Warto zakupić takie T-shirty także z uwagi na to, że zimą zatrzymują ciepło, przez co pracownicy nie będą marznąć w czasie noszenia firmowej odzieży.

Jaka jest najlepsza gramatura koszulki?

Wybór koszulki bawełnianej może sprawić nieco wątpliwości, gdyż pozostaje jeszcze zdecydowanie się na jej gramaturę. To od niej zależy przede wszystkim grubość materiału, a ta, jak wiadomo, ma ogromne znaczenie podczas pracy i wpływa na jej komfort. Zazwyczaj polecane są koszulki o gramaturze 180-190 g/m2. Są optymalnym wyborem na większość pór roku.

Zastanów się, jakie nadruki powinny mieć koszulki firmowe dla pracowników

Jest to kolejna kwestia niezwykle istotna do rozważenia. Podejmując decyzję o zakupieniu koszulek firmowych dla pracowników, powinniśmy wybrać także nadruki, które będą się znajdować na T-shirtach. Może to być logo naszej firmy, slogan kojarzony z marką lub po prostu grafika prezentująca produkty oferowane przez przedsiębiorstwo. Ważne jest nie tylko to, co umieścimy na koszulkach, ale także gdzie znajdą się rysunki bądź litery.

Nadruki możemy umieścić na tylnej stronie koszulki lub z przodu ubrań. Są to najpopularniejsze miejsca na umieszczenie naszywek, ale nie jedyne. Możemy także zastanowić się nad wykonaniem nadruków na rękawie koszulki, w okolicach bocznych szwów czy też na zewnętrznej części kołnierzyka. Bardzo ważne jest odpowiednie zlokalizowanie naszywek, by były widoczne w czasie wykonywania pracy. Osoby pracujące przy wykładaniu towaru powinny mieć naszywki na plecach. Za to w przypadku członków zespołu, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem, warto umieścić je na przedniej części koszulki.

Rozważ kupno innych elementów odzieży dla pracowników

Ten punkt powinien być szczególnie ważny dla każdego pracodawcy. Bardzo często zapominamy, że lato w naszym kraju nie trwa wiecznie, a osoby zatrudnione w firmach wykonują rozmaite zadania. Niektórzy pracują na budowach, inni w fabrykach, ale są też tacy, którzy zajmują się dowożeniem jedzenia do klientów. Wówczas w okresie zimowym koszulka firmowa z nadrukiem może okazać się niewystarczająca. Dlatego też niezwykle ważne jest rozważenie zamówienia także innych elementów odzieży, takich jak ciepłe bluzy polarowe, długie spodnie czy też kurtki z podszewką.

Inwestując w taką odzież, zapewnimy naszym pracownikom komfort podczas wykonywania należących do nich obowiązków. Nie każdy pracodawca chce przeznaczyć dodatkowe kwoty na zakup takiego wyposażenia, jednakże niektóre zawody tego właśnie wymagają. Budowlańcy zatrudnieni w dużych firmach powinni otrzymać pełen komplet odzieży firmowej odpowiedniej na każdą porę roku. Nosząc ubrania z naszywkami w miejscach pracy, czynią firmie dodatkową reklamę, która może napędzić kolejnych klientów.

Sprawdź, jakie rozmiary koszulek będą odpowiednie dla Twoich pracowników

Przed złożeniem zamówienia na koszulki firmowe dla pracowników właściciel firmy, menadżer lub kierownik, który jest odpowiedzialny za zespół podwładnych, powinien sporządzić listę rozmiarów odzieży dla zatrudnionych w firmie osób. Jest to niezwykle istotne, ponieważ nie każdy nosi T-shirty o wymiarze S czy M. Posiadając rozpiskę rozmiarów ubrań dla pracowników, należy podać także liczbę sztuk przypadających na 1 osobę.

Warto zaznaczyć, że każdy z pracowników powinien otrzymać przynajmniej 2 koszulki służbowe, tak by mieć choć jedną sztukę na zmianę w razie zabrudzenia tej aktualnie noszonej. Przecież pracownik obsługujący klientów w nieczystym stroju wygląda niechlujnie i tym samym negatywnie wpływa na postrzeganie naszej firmy. Zadbajmy więc o to, by mógł mieć przynajmniej jedną koszulkę na zmianę w zanadrzu.

Czy można prać koszulki z nadrukiem? Czyli wybieraj praktyczną i funkcjonalną odzież dla pracowników

Ten punkt także jest niezwykle istotny. Pracownicy wykonują powierzone im obowiązki w różnych warunkach. Dlatego też warto zainwestować w ubrania robocze, które można prać w wysokich temperaturach, gdyż niektóre zanieczyszczenia mogą być trudne do usunięcia np. w 30 stopniach. Większość koszulek firmowych dla pracowników można prać w 40 stopniach, co jest optymalną temperaturą pozwalającą na usunięcie zabrudzeń, bez uszkodzenia nadruków.

Dodatkowo, inwestując w koszulki wykonane z wysokiej jakości materiałów, istnieje szansa, że nie będą farbować, dzięki czemu zachowają swój świetny wygląd na dłużej. Najlepiej także, aby koszulki dla pracowników nie były wykonane z szybko mnącego się materiału. W innym przypadku już chwilę po założeniu T-shirtu widoczne będą nieestetyczne zagniecenia, które mogą być źle odbierane przez osoby z zewnątrz, lub ta część odzieży będzie wymagała częstego odświeżenia wyglądu przy użyciu żelazka. W niektórych przypadkach najlepszym wyborem może okazać się koszulka szybkoschnąca, która nie tylko szybko nadaje się do ponownego założenia po praniu, ale jest także komfortowa podczas pracy w różnych warunkach.

Warto zobaczyć

Warto zobaczyć

Koszule dla pracowników gastronomii. O czym trzeba pamiętać?

Koszule dla pracowników gastronomii. O czym trzeba pamiętać?

  • Przeczytasz w 4 minut
  • 43 wyświetleń
Nie tylko nici. Flizeliny, osłony i inne akcesoria potrzebne do wykonania haftu komputerowego

Nie tylko nici. Flizeliny, osłony i inne akcesoria potrzebne do wykonania haftu komputerowego

  • Przeczytasz w 8 minut
  • 42 wyświetleń
W biurze i delegacji. Jakie ubrania firmowe warto ozdobić haftem komputerowym?

W biurze i delegacji. Jakie ubrania firmowe warto ozdobić haftem komputerowym?

  • Przeczytasz w 8 minut
  • 38 wyświetleń
Jakie są rodzaje rajstop i który z nich wybrać?

Jakie są rodzaje rajstop i który z nich wybrać?

  • Przeczytasz w 7 minut
  • 55 wyświetleń

© 2023 Odzież biznesowa.