Odziezbiznesowa.pl
Odzież biznesowa > Moda biznesowa > Koszulki firmowe dla pracowników. O czym musisz pamiętać przed zamówieniem?

Koszulki firmowe dla pracowników. O czym musisz pamiętać przed zamówieniem?

Koszulki firmowe dla pracowników. O czym musisz pamiętać przed zamówieniem?

Wielu przedsiębiorców postanawia zainwestować w koszulki firmowe, bluzy oraz inne elementy odzieży dla pracowników. Jest to rozwiązanie, które nie tylko sprawia, że wszyscy pracownicy są równi pod względem ubioru, ale ma także wiele innych zalet. T-shirty z nadrukiem są znakomitą reklamą firmy, gdyż pracownicy dumnie noszący na odzieży logo przedsiębiorstwa mają zazwyczaj bezpośredni kontakt z klientem. Dodatkowo większość pracowników także jest zadowolona z posiadania odzieży służbowej. Dzięki temu ryzyko zabrudzenia lub zniszczenia prywatnych ubrań jest zminimalizowane do zera. W trosce o komfort pracowników, przed wybraniem koszulek firmowych, w których zatrudnione osoby będą zobowiązane wykonywać swoją pracę, pracodawca powinien wybrać wysokiej jakości koszulki. Jakie aspekty należy wziąć pod uwagę przed zamówieniem T-shirtów z nadrukiem? Czym powinny się charakteryzować koszulki firmowe dla pracowników? Jeśli planujesz w najbliższym czasie zakupić odzież firmową dla Twojej firmy, powinieneś zapoznać się z treścią naszego artykułu.

Wybieramy koszulki firmowe dla pracowników – na co warto zwrócić uwagę przed złożeniem zamówienia?

Mogłoby się wydawać, że wybranie odpowiednich koszulek firmowych dla pracowników to bardzo proste zadanie. Rzeczywistość wygląda jednak nieco inaczej. Decydując się na kupno odzieży firmowej dla pracowników, powinniśmy wziąć pod uwagę wiele aspektów, które wpłyną na komfort użytkowania koszulek oraz sprawią, że firma będzie pozytywnie odbierana. Zastanawiacie się, na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę przed złożeniem zamówienia? Otóż niezwykle istotne jest dopasowanie wyglądu T-shirtów do charakteru firmy. Przykładowo koszulki Fruit Of The Loom świetnie sprawdzą się dla przedsiębiorstw, które posiadają żywe firmowe barwy. Niezwykle ważne jest także wybranie odpowiedniego materiału, z jakiego wykonana będzie koszulka. Warto również rozważyć, w jakich warunkach pracują nasi pracownicy i czy nie będzie im potrzebna dodatkowo bluza lub kurtka z logotypem przedsiębiorstwa. Co jeszcze warto wziąć pod uwagę prze zamówieniem odzieży firmowej?

Dopasuj koszulki firmowe dla pracowników do charakteru Twojej firmy

Zanim złożymy zamówienie na koszulki firmowe dla pracowników, zastanówmy się, jaki kolor T-shirtów wybrać. Przede wszystkim powinien pasować do charakteru naszej firmy. Jeśli sprzedajemy żywność ekologiczną, świetnie sprawdzą się ubrania w odcieniu zieleni. Właściciele sklepów owocowo-warzywnych mogą zdecydować się na pomarańczowe koszulki, natomiast osoby prowadzące salony piękności dla kobiet powinny rozważyć kupno różowych podkoszulków. Może też się zdarzyć, że trudno będzie nam określić kolor pasujący do naszej firmy z uwagi na jej biurowy charakter. Pracownicy korporacji, firm informatycznych, telekomunikacyjnych czy innych tego typu placówek świetnie będą wyglądać w klasycznych kolorach, takich jak szarość, czerń lub biel. Kolejnym aspektem, jaki należy wziąć pod uwagę wybierając odzież dla pracowników, jest rodzaj koszulek. Niektóre firmy będą preferowały klasyczne podkoszulki, inne natomiast wybiorą koszulki polo z kołnierzykiem.

Zastanawiasz się jakie powinny być koszule biznesowe na co dzień? Jak połączyć dobry styl i wygodę? – przeczytaj nasz artykuł!

Wybierz produkty pochodzące od znanego producenta

Zazwyczaj koszulki sprzedawane hurtowo kuszą swoją niską ceną. Warto jednak zwrócić wagę na to, od jakiego pochodzą producenta. Tak zwane koszulki no-name mogą być kiepskiej jakości, a co za tym idzie szybko ulec zniszczeniu. Wówczas wygenerujemy sobie podwójne koszty, gdyż po zniszczeniu tańszych koszulek konieczne będzie szybkie kupienie nowych. Jeśli chcemy uniknąć takich niespodzianek, powinniśmy od razu wybrać produkty znanych i cenionych producentów. Zwykle takie koszulki charakteryzują się wysoką jakością nie tylko z uwagi na materiał. Często posiadają także wzmocnienia na zszywanych elementach, przez co T-shirty są znacznie bardziej wytrzymałe.

Zwróć uwagę na materiał, z jakiego koszulki firmowe dla pracowników zostaną wykonane

Niewielu przedsiębiorców wybierających koszulki firmowe dla pracowników zwraca uwagę na materiał, z jakich zostały wykonane. Jednak jest to niezwykle istotna kwestia. T-shirty wyprodukowane z materiałów zawierających domieszki sztucznych włókien nie będą przepuszczać powietrza, a co za tym idzie, podczas cieplejszych dni pracownicy zwyczajnie będą się pocić. Taka sytuacja może wywoływać u nich dość duży dyskomfort. Dlatego też najlepiej jest wybierać koszulki bawełniane, które charakteryzują się znakomitą przepuszczalnością powietrza, a w dodatku są przyjemne w dotyku. Nosząc koszulki wykonane z takiego materiału pozwalamy skórze oddychać. Warto zakupić takie T-shirty także z uwagi na to, że zimą zatrzymują ciepło, przez co pracownicy nie będą marznąć w czasie noszenia firmowej odzieży.

Zastanów się, jakie nadruki powinny mieć koszulki firmowe dla pracowników

Jest to kolejna kwestia niezwykle istotna do rozważenia. Podejmując decyzję o zakupieniu koszulek firmowych dla pracowników, powinniśmy wybrać także nadruki, które będą się znajdować na T-shirtach. Może to być logo naszej firmy, slogan kojarzony z marką lub po prostu grafika prezentująca produkty oferowane przez przedsiębiorstwo. Ważne jest nie tylko to, co umieścimy na koszulkach, ale także gdzie znajdą się rysunki bądź litery. Nadruki możemy umieścić na tylnej stronie koszulki lub z przodu ubrań. Są to najpopularniejsze miejsca na umieszczenie naszywek, ale nie jedyne. Możemy także zastanowić się nad wykonaniem nadruków na rękawie koszulki, w okolicach bocznych szwów czy też na zewnętrznej części kołnierzyka. Bardzo ważne jest odpowiednie zlokalizowanie naszywek, by były widoczne w czasie wykonywania pracy. Osoby pracujące przy wykładaniu towaru powinny mieć naszywki na plecach. Za to w przypadku członków zespołu, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem, warto umieścić je na przedniej części koszulki.

Chcesz wiedzieć, czym kierować się przy wyborze odzieży roboczej dla kobiet? Sprawdź artykuły dotyczące ubioru znajdujące się na blogu mojewirtualnemiasto.pl!

Rozważ kupno innych elementów odzieży dla pracowników

Ten punkt powinien być szczególnie ważny dla każdego pracodawcy. Bardzo często zapominamy, że lato w naszym kraju nie trwa wiecznie, a osoby zatrudnione w firmach wykonują rozmaite zadania. Niektórzy pracują na budowach, inni w fabrykach, ale są też tacy, którzy zajmują się dowożeniem jedzenia do klientów. Wówczas w okresie zimowym koszulka firmowa z nadrukiem może okazać się niewystarczająca. Dlatego też niezwykle ważne jest rozważenie zamówienia także innych elementów odzieży, takich jak ciepłe bluzy polarowe, długie spodnie czy też kurtki z podszewką. Inwestując w taką odzież, zapewnimy naszym pracownikom komfort podczas wykonywania należących do nich obowiązków. Nie każdy pracodawca chce przeznaczyć dodatkowe kwoty na zakup takiego wyposażenia, jednakże niektóre zawody tego właśnie wymagają. Budowlańcy zatrudnieni w dużych firmach powinni otrzymać pełen komplet odzieży firmowej odpowiedniej na każdą porę roku. Nosząc ubrania z naszywkami w miejscach pracy, czynią firmie dodatkową reklamę, która może napędzić kolejnych klientów.

Sprawdź, jakie rozmiary koszulek będą odpowiednie dla Twoich pracowników

Przed złożeniem zamówienia na koszulki firmowe dla pracowników właściciel firmy, menadżer lub kierownik, który jest odpowiedzialny za zespół podwładnych, powinien sporządzić listę rozmiarów odzieży dla zatrudnionych w firmie osób. Jest to niezwykle istotne, ponieważ nie każdy nosi T-shirty o wymiarze S czy M. Posiadając rozpiskę rozmiarów ubrań dla pracowników, należy podać także liczbę sztuk przypadających na 1 osobę. Warto zaznaczyć, że każdy z pracowników powinien otrzymać przynajmniej 2 koszulki służbowe, tak by mieć choć jedną sztukę na zmianę w razie zabrudzenia tej aktualnie noszonej. Przecież pracownik obsługujący klientów w nieczystym stroju wygląda niechlujnie i tym samym negatywnie wpływa na postrzeganie naszej firmy. Zadbajmy więc o to, by mógł mieć przynajmniej jedną koszulkę na zmianę w zanadrzu.

Wybieraj praktyczną i funkcjonalną odzież dla pracowników

Ten punkt także jest niezwykle istotny. Pracownicy wykonują powierzone im obowiązki w różnych warunkach. Dlatego też warto zainwestować w ubrania robocze, które można prać w wysokich temperaturach, gdyż niektóre zanieczyszczenia mogą być trudne do usunięcia np. w 30 stopniach. Dodatkowo, inwestując w koszulki wykonane z wysokiej jakości materiałów, istnieje szansa, że nie będą farbować, dzięki czemu zachowają swój świetny wygląd na dłużej. Najlepiej także, aby koszulki dla pracowników nie były wykonane z szybko mnącego się materiału. W innym przypadku już chwilę po założeniu T-shirtu widoczne będą nieestetyczne zagniecenia, które mogą być źle odbierane przez osoby z zewnątrz.

Warto zobaczyć

Warto zobaczyć

Dress code na co dzień. Jak się ubrać do biura?

Dress code na co dzień. Jak się ubrać do biura?

  • Przeczytasz w 5 minut
  • 31 wyświetleń
Na jakie okazje najlepiej kupić garnitur na miarę i czym musi się cechować?

Na jakie okazje najlepiej kupić garnitur na miarę i czym musi się cechować?

  • Przeczytasz w 6 minut
  • 20 wyświetleń
Tkanina na garnitur – z jakiego materiału garnitur na różne okazje

Tkanina na garnitur – z jakiego materiału garnitur na różne okazje

  • Przeczytasz w 9 minut
  • 244 wyświetleń
Tłoczenie odzieży reklamowej i roboczej – kiedy można zastosować tę metodę?

Tłoczenie odzieży reklamowej i roboczej – kiedy można zastosować tę metodę?

  • Przeczytasz w 5 minut
  • 40 wyświetleń

© 2023 Odzież biznesowa.