Bardzo często pracownicy sklepów z różnych branż, lokali gastronomicznych, placówek farmaceutycznych czy też stacji paliwowych posiadają odzież firmową, którą muszą mieć na sobie podczas pełnienia obowiązków służbowych. T-shirty z nadrukiem, którym jest najczęściej logo firmy, są najchętniej wybieranym przez pracodawców rodzajem odzieży. Koszulki z logo mogą być noszone przez pracowników zarówno zimą, jak i latem. Większość osób zatrudnionych w różnych firmach chętnie nosi koszulki robocze. Także osoby odwiedzające różne punkty usługowe, sklepy czy lokale gastronomiczne cenią sobie miejsca, w których pracownicy zakładają odzież służbową. Dlaczego tak się dzieje? Jakie funkcje pełnią koszulki firmowe z nadrukiem? Gdzie najlepiej umieścić nadruk? Jeśli jesteś ciekawy odpowiedzi na te i inne pytania, koniecznie zapoznaj się z treścią przygotowanego przez nas artykułu.

Koszulki firmowe z nadrukiem – jaką pełnią funkcję?

Noszenie koszulek firmowych z nadrukiem ma tyle samo zwolenników, co przeciwników. Wiele osób ceni sobie możliwość noszenia odzieży służbowej, ale są też tacy, którzy nie czują się zbyt komfortowo w nie swoich ubraniach. Jednakże odzież służbowa nie jest wręczana pracownikom bez powodu. Najczęściej kryją się za tym cele marketingowe, ale nie tylko. Bardzo często pracodawcy nie dają zwykłych, gładkich koszulek osobom pracującym w ich firmie. Zazwyczaj znajdują się na nich liczne nadruki. Czasem są to ciekawe napisy, różnego rodzaju slogany czy hasła reklamowe, ale także możemy zauważyć naszywki w postaci logotypów czy interesujących grafik kojarzących się z działalnością danej firmy. Zapewne zastanawiasz się, po co umieszczać dodatkowe elementy na służbowych T-shirtach? Dlaczego większość pracodawców decyduje się na taki krok? Jaką funkcję pełnią koszulki firmowe z nadrukiem?

Koszulki firmowe z nadrukiem – reklama dla miejsca pracy

Bardzo często udając się do znanych i renomowanych sklepów odzieżowych, możemy zauważyć stojące za ladą kasjerki, które noszą świetne ubrania pokryte modnymi napisami. Wiele osób po zauważeniu u kasjerki ciekawie wyglądającego T-shirtu postanawia znaleźć podobny model w asortymencie sklepu, co często jest niemożliwe. Podarowanie pracownikom sklepów ciekawie wyglądającej odzieży jest celowym działaniem marketingowym. Klient widzący pracownika ubranego w ładne ubranie, stwierdza, że w tym sklepie może znaleźć wiele interesujących elementów odzieży. W taki oto sposób pracownicy reklamują ubrania znajdujące się w asortymencie sklepu i tym samym działają na korzyść marki. Dodatkowo pracownicy noszący odzież służbową, którzy np. udają się na przerwę obiadową, spożywaną w pasażu centrum handlowego, reklamują sklep, w którym pracują, także poza jego obszarem. Dzięki temu znacznie więcej osób może dostrzec obecność tego sklepu w danej galerii handlowej.

Rozważasz kupno odzieży gastronomicznej dla pracowników? Koniecznie przeczytaj artykuł pt. “Koszule dla pracowników gastronomii. O czym trzeba pamiętać?“.

Podkoszulek z nadrukiem – ochrona prywatnej odzieży pracownika

Pracownicy zatrudnieni w branży beauty, gastronomicznej czy budowlanej cenią sobie możliwość noszenia odzieży służbowej. Są to jedne z wielu zawodów, w których ubrania pracownicze bardzo szybko ulegają zabrudzeniu i tym samym wymagają częstego odświeżania. Dlatego też T-shirty z nadrukiem noszone przez osoby pracujące w takich branżach mogą stanowić znakomitą ochronę dla prywatnej odzieży pracowników. Liczne zabrudzenia występujące podczas wykonywania makijażu czy gotowania mogą być trudne do zlikwidowania. Aby się ich pozbyć, często konieczne będzie ustawienie wysokiej temperatury prania. Takie działanie mogłoby mieć negatywny wpływ na zachowanie prywatnych koszulek w niezmienionym stanie. Piorąc koszulki firmowe z nadrukiem należy jedynie pamiętać, aby przed włożeniem ich do bębna pralki odwrócić je na lewą stronę oraz ustawić niskie obroty wirowania.

Koszulki firmowe z nadrukiem – lepsza rozpoznawalność pracowników

Przemierzając centrum handlowe, niejednokrotnie możemy zauważyć przemieszczających się jego alejkami pracowników poszczególnych sklepów. Dostrzegamy ich za sprawą noszonych przez nich koszulek firmowych z nadrukiem. Dzięki takiej odzieży pracownicy poszczególnych sklepów są rozpoznawalni z daleka. Jest to niezwykle istotne głównie podczas robienia zakupów w danym sklepie. Często potrzebujemy pomocy w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru ubrania lub przez dłuższą chwilę szukamy elementu odzieży widzianego na stronie internetowej sklepu. Wówczas rozglądamy się dookoła w celu znalezienia kogoś z obsługi, kto mógłby pomóc w rozwiązaniu naszego problemu. Nadruki umieszczone na T-shirtach służbowych są niezwykle pomocne, ponieważ chwytliwe hasło czy ciekawy obrazek od razu zwracają uwagę klientów sklepu.

Zastanawiasz się nad tym, jaką odzież firmową kupić? Odwiedź gorlice.info.pl i przejrzyj artykuły dotyczące odzieży służbowej!

Koszulki firmowe – koniec z dylematem, co założyć do pracy!

Wielu pracowników ceni sobie możliwość posiadania odzieży służbowej. Koszulki firmowe z nadrukiem są idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy każdego dnia nie mogą zdecydować się na to, co założyć na siebie przed wyjściem do pracy. Posiadając T-shirty z nadrukiem, osoby zatrudnione w danej firmie nie mają dylematu związanego z doborem odpowiedniego stroju. Każdego dnia muszą mieć na sobie outfit z nadrukiem przedstawiającym logo miejsca, w którym pracują. Noszenie koszulek firmowych jest nie tylko reklamą firmy, ale także pozwala na rozpoznanie pracownika danej placówki już z daleka.

Nadruk na koszulkach – gdzie go umieścić?

Właściciele firm, którzy decydują się na wprowadzenie w swoich sieciach sklepowych, gastronomicznych czy usługowych odzieży służbowej z nadrukami, doskonale zdają sobie sprawę z korzyści, jakie mogą uzyskać dzięki koszulkom firmowym. Jest to doskonała reklama nie tylko miejsca pracy, ale także oferowanego asortymentu. Aby jednak T-shirty z nadrukiem znakomicie spełniały swoją rolę, warto dokładnie przemyśleć miejsce umieszczenia naszywki. Powinno być dobrze widoczne oraz odpowiadać rozmiarom grafiki, która będzie znajdzie miejsce na koszulce. Gdzie zatem najlepiej umieścić nadruki na odzieży firmowej?

Na plecach

Bardzo często nadruki na koszulkach firmowych umieszczane są na plecach. Jest to celowy zabieg, ponieważ podczas układania towaru zazwyczaj klienci widzą plecy pracownika i tym samym mogą w mgnieniu oka dostrzec znajdujące się na koszulce nadruki. Warto jednak pamiętać, że taka opcja sprawdzi się wyłącznie u osób, które mają włosy krótkie lub spięte w kucyk czy kok. Tylko wtedy znajdujące się na plecach koszulki nadruki będą widoczne dla przechodzących osób.

Na klatce piersiowej

Kolejnym miejscem, w którym bardzo często umieszcza się liczne nadruki, jest przód koszulki, a dokładniej okolice klatki piersiowej. Zazwyczaj z lewej strony T-shirtu znajduje się niewielki znak reprezentujący firmę. Najczęściej jest to logo bądź slogan kojarzący się z daną marką. Nadruki na przodzie koszulki warto umieszczać, w sytuacji, gdy pracownik ma bezpośredni kontakt z klientem, czyli jest np. przedstawicielem handlowym, pracownikiem banku czy kasjerem.

Na boku koszulki

W niektórych branżach można dostrzec także nadruki umieszczone na boku koszulki. Najczęściej taką odzież noszą trenerzy personalni, instruktorki fitness oraz sportowcy. Nadruki umieszczone na bokach koszulki będą bowiem widoczne tylko wtedy, kiedy osoby noszące taką odzież uniosą ręce. Dlatego też zaleca się wybierać takie koszulki dla osób związanych m.in. ze sportem i aktywnością fizyczną. Wówczas będą stanowiły znakomitą reklamę.

Na rękawach

Czasem możemy zauważyć obecność nadruków na rękawach podkoszulka. Jest to raczej rzadko spotykane rozwiązanie z uwagi na małą ilość miejsca do umieszczenia tam naszywki. Jednakże taka lokalizacja logotypu firmy czy sloganu kojarzonego z marką jest bardzo widoczna, więc może stanowić doskonałą reklamę przedsiębiorstwa.

Na kołnierzyku koszulki polo

Bardzo często pracodawcy zapewniają zatrudnianym w ich firmie osobom odzież firmową w postaci koszulki polo. Prezentuje się ona znacznie lepiej niż klasyczny T-shirt i jest także wygodniejsza dla pracowników. Możemy spotkać się z nadrukami umieszczonymi na zakończeniu kołnierzyka koszulki polo. Niewielkiego rozmiaru logotypy prezentują się subtelnie i są świetnie widoczne podczas bezpośredniego kontaktu z klientem.

Zostaw Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *