Odzież z nadrukiem to bardzo ważna gałąź odzieży biznesowej. Określana jest także jako odzież reklamowa, a jej głównym zadaniem jest sprawianie, że firmy nie pozostają niezauważone. Może być noszona przez pracowników, którzy są wizytówką swojego pracodawcy, lub stanowić formę gadżetu, upominku reklamowego, który jest przekazywany klientom i kontrahentom. Sposobów na jej wykorzystanie jest mnóstwo – wszystko zależy od kreatywności marki!

Dla kogo jest odzież z nadrukiem?

Odzież z nadrukiem jest doskonałym narzędziem marketingowym, dlatego jest wybierana przede wszystkim przez firmy, które chcą poprawić swoją rozpoznawalność. Ze względu na bogactwo metod i stylów znakowania odzieży, świetnie sprawdza się właściwie w każdej branży.

Firmy specjalizujące się w produkcji ubrań z nadrukiem pomagają w doborze odpowiedniej metody nanoszenia nadruku i podpowiadają, na co zwrócić uwagę, aby prezentował się on jak najlepiej. Oznacza to, że każda, zarówno mała, jak i duża firma może stworzyć własną odzież z nadrukiem, która będzie doskonale komponować się z jej identyfikacją wizualną.

Ubrania z nadrukiem mogą być noszone przez pracowników, ale także przekazywane w formie upominku klientom. Dlatego chętnie wybierane są również przez firmy, które biorą udział w eventach branżowych i targach, czy współpracują z innymi markami, które chcą obdarować.

Zalety odzieży biznesowej z nadrukiem

Za tym, aby firma posiadała odzież reklamową z nadrukiem, przemawia wiele korzyści. Główną zaletą jest wspomniana już strona promocyjna. Odzież reklamowa może stać się mocnym elementem reklamowym marki. Na niej może opierać się także dedykowana promocja, która dotrze do szerokiego grona klientów, np. czapka dołączana do zakupu produktów marki za wskazaną kwotę.

Dodatkowo odzież z nadrukiem świetnie sprawdza się jako strój dla pracowników. Jeśli mają oni kontakt z klientami, np. w restauracji czy sklepie, tym lepiej! Warto pamiętać, że są oni wizytówką firmy i budują jej obraz w oczach klientów. Aby nie zaprzepaścić takiej szansy, warto zadbać o spójność wizualną firmy oraz ubioru pracowników.

Wyposażenie pracownika w odzież z nadrukiem ma jeszcze jedną bardzo ważną zaletę. Odpowiednio wybrane ubrania mogą stać się odzieżą roboczą, która pozwala pracownikom na pracę w trudnych warunkach. Oddychające koszulki termiczne świetnie sprawdzą się jako strój dla pracowników budowlanych, a z eleganckiej kurtki ucieszy się przedstawiciel handlowy, który nieustannie jest w trasie. Szeroki katalog odzieży reklamowej sprawia, że łatwo dopasować ją do potrzeb pracowników.

Odzież z nadrukiem – zgodna z aktualnymi trendami

Myślenie o odzieży z nadrukiem jako o bezkształtnym t-shircie można uznać za już nieco przestarzałe. Dzisiejsze ubrania reklamowe prezentują się po prostu doskonale i świetnie odpowiadają zarówno na najnowsze trendy, jak i potrzeby noszących je osób. Dzięki temu są jednocześnie funkcjonalne i stylowe.

Wracając do tego, że ubrania reklamowe są wizytówką firmy, warto wybierać modele, które doskonale prezentują się na noszącej je osobie. Dobrą praktyką jest tworzenie odzieży z nadrukiem w dwóch wersjach: damskiej i męskiej. Dzięki temu zarówno kobiety, jak i mężczyźni mogą czuć się doskonale swoich w ubraniach. A to idealne dopasowanie z pewnością nie umknie czujnemu wzrokowi klientów!

Zapoznaj się z naszymi specjalistycznymi artykułami dotyczącymi odzieży z nadrukiem, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać ją do promocji marek z różnych branż, poznać bliżej topowych producentów ubrań reklamowych i przyjrzeć się bliżej metodom znakowania.