Szukasz ubrań firmowych dla swoich pracowników? Pamiętaj, by nie podejmować decyzji o ich zakupie zbyt pochopnie. Jest to przecież niezwykle ważne zadanie. Odzież z nadrukiem firmowym, którą podarujesz osobom zatrudnionym w Twojej firmie, musi być idealnie do nich dopasowana.

Dzięki temu wszyscy poczują się komfortowo, a Twoja marka zacznie być postrzegana jako niebywale profesjonalna. Na co zatem zwrócić uwagę, wybierając takie elementy garderoby? Sprawdź!

Odzież z nadrukiem – aplikacja ma ogromne znaczenie

Zlecenie nadrukowania aplikacji na odzieży dla swoich pracowników musisz oczywiście powierzyć specjalnej firmie. Pamiętaj, by wtedy słuchać rad specjalistów. Osoby, które zajmują się znakowaniem ubrań na co dzień, będą w stanie doradzić Ci najlepsze możliwe rozwiązanie.

Dzięki temu nadruk pozostanie w idealnym stanie na wiele lat. Pracownicy będą wyglądać profesjonalnie, co przełoży się na dobry odbiór Twojego przedsiębiorstwa przez klientów. 

Jeśli aplikację projektujesz samodzielnie, pamiętaj, by dopasować wielkość poszczególnych elementów do wielkości całego nadruku. Musisz unikać sporej ilości małych elementów. Na niewielkiej powierzchni mogą być przecież niemalże niewidoczne, a nie o to chodzi. 

Do tego dobrze zastanów się, w jakim miejscu odzieży chcesz nadrukować np. logo. Aplikacja ma być dobrze widoczna – tak, aby każdy potencjalny klient mógł szybko dowiedzieć się, z jaką firmą ma do czynienia. 

Kolor odzieży z nadrukiem – idealne tło dla logo Twojej firmy

Kolory mają ogromne znaczenie. Zapewne w identyfikacji wizualnej Twojej marki są wyznaczone barwy, które mają się z nią kojarzyć. W przypadku odzieży z nadrukiem musisz jednak pamiętać, że odcień np. koszulki, będzie stanowił swego rodzaju tło dla logo Twojej firmy. 

Kolor odzieży nie może zatem zlewać się z aplikacją. Nadruk będzie wtedy słabo widoczny i nieczytelny. Postaraj się tak operować barwami, by wszystko tworzyło wspólnie harmonijną całość. Działaj np. na zasadzie kontrastu. Wtedy odzież z nadrukiem będzie najlepiej pełnić swoją najważniejszą funkcję. 

Krój ubrań – dla komfortu Twoich pracowników

Spore znaczenie w przypadku odzieży z nadrukiem ma także krój poszczególnych elementów garderoby. Będzie on bezpośrednio wpływał na komfort zatrudnionych przez Ciebie osób. To przełoży się na ich efektywność oraz jakość wykonywanej przez nich pracy.

Krój sprawi także, że pracownicy będą wyglądać profesjonalnie. Zbyt opięte czy też za luźne ubrania raczej nie będą prezentować się dobrze. Do tego mogą zniekształcać naniesiony na nich nadruk czy nawet go zakrywać. Lepiej więc dobrze przemyśleć, co będzie najlepsze dla Twoich pracowników. 

Rozmiary odzieży – postaw na idealne dopasowanie

Chcesz, aby Twoi pracownicy swoim wizerunkiem godnie reprezentowali firmę? Musisz więc zadbać o idealne dopasowanie rozmiaru ubrań do każdej zatrudnionej przez Ciebie osoby. Przed zamówieniem odzieży, zapytaj wszystkich, jakie rozmiary noszą. Następnie znajdź model, z którego dostępne są dokładnie takie wymiary.

Jeśli masz wątpliwości, niektóre firmy zajmujące się produkcją odzieży dla firm, udostępniają próbniki. Wtedy zamawiasz partię ubrań w konkretnych rozmiarach i pokazujesz ją swoim pracownikom. Ci mogą spokojnie ją zmierzyć, sprawdzić, jak do nich pasuje i wybrać najlepszy dla siebie wariant. 

Takie działanie zdecydowanie ułatwia podjęcie ostatecznej decyzji. Masz wtedy pewność, że każdy z pracowników poczuje się swobodnie. Do tego możesz sprawdzić materiał, czy kolorystykę i jeszcze lepiej dobrać odzież firmową, która będzie swego rodzaju wizytówką Twojego przedsiębiorstwa.

Jeśli będziesz pamiętał o wszystkich wyżej wymienionych aspektach, z pewnością kupisz odzież z nadrukiem, z której każdy będzie zadowolony.

Zostaw Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.