Ubrania firmowe pojawiają się dzisiaj w wielu branżach. Tam, gdzie to możliwe, często zastępują strój roboczy. Podczas gdy on jest przede wszystkim przystosowany do pracy i ma chronić prywatne ubrania przed zabrudzeniem, odzież firmowa pełni również kilka innych funkcji. Jej zadaniem jest bowiem pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku marki i sprawiać, by klienci firmy lepiej postrzegali jej pracowników. W ten sposób buduje się zaufanie do przedsiębiorstwa. Pracownicy ubrani w odzież firmową stają się najbardziej zewnętrznym przejawem kultury organizacyjnej w firmie i jej znakiem rozpoznawczym.

By tak się jednak stało, ubrania muszą być wysokiej jakości, przygotowane przez uznanych producentów, takich jak Regatta czy Gildan. Bluzy firmowe i inna potrzebna do pracy odzież powinna być też dostosowana do sylwetki pracownika i jego stanowiska – tylko wtedy będzie zarówno wygodnie leżeć, jak i dobrze wyglądać. Z tego powodu obowiązkiem staje się dopasowanie jej do płci zatrudnionych osób.

Damskie i męskie kolekcje czy uniwersalne fasony?

Jeszcze kilkanaście lat temu zarówno w przypadku ubrań roboczych, jak i firmowych dużą grupę stanowiły tak zwane fasony uniwersalne. Dotyczyło to zwłaszcza różnego rodzaju T-shirtów, koszulek polo czy bluz. Mimo dość szerokiego zakresu dostępnych rozmiarów, taka odzież często bywała dość luźna i niedopasowana do sylwetki. Kłopoty miały zwłaszcza kobiety o drobniejszej budowie, trudno było wybrać odpowiedni model. Zbyt obszerne elementy garderoby rzutowały jednak na wizerunek firmy.

Między innymi z tego powodu na rynku zaczęło pojawiać się coraz więcej kolekcji przeznaczonych wyłącznie dla kobiet lub mężczyzn. Posiada je między innymi duża marka Gildan. Koszulki i bluzy są dostosowane do sylwetek męskich i kobiecych -o właśnie takie ubrania firmowe królują dziś na rynku. Uniwersalne fasony pozostały jedynie wśród niektórych ubrań roboczych oraz okryć wierzchnich. Natomiast wszelkiego rodzaju T-shirty, koszule, bluzy czy kurtki firmowe są obecnie wykonywane tak, by jak najlepiej dopasować je do damskiej i męskiej sylwetki. Wówczas pracownicy wyglądają schludnie i elegancko nawet wtedy, gdy nie muszą chodzić “pod krawatem”.

Wykorzystanie kolekcji męskich i damskich ma szczególny wymiar w branżach, w których obowiązkiem pracownika jest bezpośrednia obsługa klienta. Wówczas staje się on bowiem twarzą firmy. Jeśli ubrania nie będą na nim dobrze leżeć, nie spełnią swojej funkcji i nie pomogą w pozytywnym postrzeganiu marki. Odpowiednio dobrana odzież firmowa pozwala w pełni wykorzystać jej możliwości, zapewniając przy tym komfort pracownikom. Jeżeli jest w dodatku zaprojektowana w zgodzie z obowiązującymi trendami, pomoże kreować wizerunek nowoczesnej firmy, dbającej o pracowników i wzbudzającej zaufanie. Znakowane ubrania firmowe utrzymane w eleganckim stylu to także temat jednego z innych naszych artykułów: https://odziezbiznesowa.pl/eleganckie-ubrania-firmowe-i-ich-znakowanie-na-jaka-metode-sie-zdecydowac

Gildan – bluzy, koszulki i odzież firmowa w kolekcjach damskich i męskich

By w pełni wykorzystać potencjał damskich i męskich ubrań pracowniczych, warto umieścić na nich reklamę. Idealnie nadają się do tego choćby ubrania marki Gildan. Nadruki można na nich umieszczać w różny sposób, wykorzystując do tego najbardziej eksponowane miejsca odzieży. By jednak reklama dobrze spełniała swoją funkcję, logotyp marki czy hasło reklamowe powinno być usytuowane subtelnie. Musi być dobrze widoczne, ale nie powinno zdominować bluzy czy koszuli.

Jakie produkty w kolekcjach męskich i damskich oferuje Gildan? Koszulki polo i T-shirty należą do najpopularniejszych produktów, wykorzystywanych w branży handlowej i usługowej. Podobnie jest z bluzami. Wszystkie są wykonane z wysokiej jakości materiałów, można wybrać ubrania odporne na mechacenie. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni będą się w nich prezentować niezwykle szykownie.

Zostaw Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *